latinica  ћирилица
29/08/2017 |  15:53 | Аутор: РТРС

Ужичанин уловио ријечну неман: Мислио сам да из ријеке извлачим воз

Ужичанин Страин Милосавлљевић јуче је из Лима извукао праву речну грдосију која се више од двадесет минута отимала на другој страни штапа.
Ужичанин уловио ријечну неман  (Фото:M. Cvetković / RAS Srbija) -
Ужичанин уловио ријечну неман (Фото:M. Cvetković / RAS Srbija)

На потезу између хидроцентрале у Бистрици и Прибоја уловио је сома тешког 33,5 килограма и дугог 1,8 метара. Брката ала, коју је Милосављевић преварио “на вучу“, насјела је на рапалу.

- Годинама пецам сомове, али ни нисам ухватио ниједног приближне величине овоме. Кад је прогутао рапалу и кад сам га осјетио на штапу, мислио сам да сам закачио воз, - прича за риболовац из Ужица.

Замарао је дуго сома, а рибетина је у “самоодбрани“ возала чамац, у коме се Страин налазио се другом, и два пута га окренула.

- У недјељу сам уловио једног од 15 килограма, а у понедјељак поново изашао на ријеку. Имао сам један ударац рано ујутро и ништа се није дешавало све до пола четири. А онда је грунуло! Набијао је у дно, осјећао сам да је риба огромна. Нисам стријепио да ће се откинути јер сам имао јак прибор. Све је било лакше кад се сом појавио на површини, мада смо га тешко, већ савладаног, успјели да убацимо у чамац, - каже Страин.